måndag 24. februar 2014

TRENING:)





I forrige uke var jeg igang med treningen igjen:) Vondt og godt på en gang. Vondt å starte på nytt, helt fra bunnen av. Og godt, rett og slett fordi det gjør noe med humøret å ta seg ut på trening:) God samvittighet og den gode følelsen etter ei treningsøkt. Kjenner du til den følelsen, vet du hva jeg mener:)





Ingrid har vært fotograf her.


Der jeg trener er det en helt topp barnepark. Med klatrevegg, ballbinge, sklie, TV-rom. De kan perle, tegne og turne. Ungene spør rett som det er om vi kan reise på trening. Ofte er det faktisk de som får oss på trening. Ja, oss. Jeg får dratt med meg Anders. Han skal gå Birken i mars. Er nødt til å trene opp pigge-ferdighetene:)
Stort sett trener jeg på egenhånd. Løper litt, ellipse, spinning og styrke. De siste årene har jeg også falt for Zumba og spinning. Det er en stund siden jeg var på det nå. Spinning er mest morsomt med pulsregistrering og intervall. Jeg finner ikke igjen puls-beltet mitt, og det er dyrt å kjøpe nytt, så det er det som hemmer meg nå. Og jeg som elsker spinning...er vel verdt å ordne seg et nytt;)

Nå har de begynt med den berømte(?) cross-fit. Skulle gjerne prøvd det en gang...vi får se:)
I dag var jeg på en saltime som heter Kondis uten hopp, med Småsterk etterpå. Det var deilig. Takk til søsteren min som dro meg med:) Det var forresten ikke plass i barneparken (vinterferie), så jeg måtte plassere ungene hos familie på Gjøvik i stede. Ble litt stress, men rakk det akkurat. 

Til middag ble det hjemmelaget taco (lager krydderblandingen selv) og guacamole. Nam! 

Nå surrer The Avengers på tv. 
Ha en fin kveld:)

Ingen kommentarer: