torsdag 20. mars 2014

JEG HAR BURSDAG:)

I dag er min dag:) MIN! Jeg elsker å ha bursdag. Det er så deilig følelse. Da føler jeg meg spesiell.
Anders og Ingrid sang for meg på senga, med lys og mousse sjokolade premium. Sigurd var for trøtt til å stå opp halv sju... men det er helt greit, lille venn:)
Olav gav meg den beste gaven; han sov heeeele natta:) Takk, sønn! (han gav meg også oppkast over hele meg...)

Naboen, som også har bursdag i dag,  kom innom meg med kake og havreflarn LCHF style:) Takk, kjære nabo.

Kvelden tilbrakte jeg på skolen, der Ingrid møtte klassa som skal være faddere til høsten. Hyggekveld. Det blir stas med skolestart for lillesnuppa mi:)
Jeg vant premie forresten! Kjempefine, hjemmelagede øredobber fra ei på 4.trinn. Jeg så på lodd nr B75 og tenkte; Jeg vinner den premien på det loddet (B75), og JOMMEN vant jeg!!!! Tankens kraft sier nå jeg:) Takk universet<3

                                                       Bilde fra Grieghallen i februar

Kort oppsummert har dagen vært litt ensom, fin og slitsom....ligger en del bak de ordene...mer om det senere..

Nå skal vi se 4. sesong av Moderne familie! Digger den serien:)

På lørdag blir det familiefest her hos oss. Mange kommer:) Det skal bli så koselig!

PS! Det er også den internasjonale dagen for glede i dag:) <3

PPS!Husk å følg meg på instagram  @snuppa30 (burde stått 32 nå....)

Ingen kommentarer: