laurdag 30. mars 2013

GOD PÅSKE:)

Hei og gooooooood påske til alle!

Påsken startet på søndag da jeg, ungene og tante Siri med barna reiste på hytta på Danebu og Soltua. Anders ble hjemme, han måtte jobbe stakkars.
Morfar (ungene kaller pappa'n min for morfar) var der også, så hytta var god og varm da vi kom opp. Og sååååå heldig med været da! Blå himmel og sol hver dag. Bedre kan man ikke ha det. Ungene akte og lagde snøhule.
Morfar tok med seg ungene på skitur. Barna har blitt så flinke til å stå på ski i vinter, og de synes det er veldig gøy. Jeg sto over denne gangen, selv om jeg hadde med meg skiene. Var litt kaldt og hardt i sporet, så tok ikke sjansen. Jeg har faktisk gått noen turer på ski i vinter. Har nemlig ikke gått på ski de siste 10 årene! Men nå når ungene kan gå, har også min skiglede kommet tilbake:) Blir nok pulk til minstemann til vinteren igjen:)
Vi reiste hjem igjen på tirsdag.

De siste dagene har vi slappet av ute i sola, grillet hver dag. Ungene har spist godteri så det rekker for et helt århundre. Stakkars små. Jeg skal lære meg å lage sunt godteri til alle, men det skal jeg ha med i et annet innlegg. Jeg er nemlig inne i et nytt og bedre liv for meg selv, fordi jeg fortjener å ha det bra:)

Lille gullet i magen er aktiv om dagen, opptil flere ganger daglig. Det er like rart nå, selv om det er barn nr3:) På mandag er jeg, ifølge egen regning, 26 uker på vei. Skal legge ut en oppdatering da.

Litt kriiise her.. når jeg skal legge ved et bilde får jeg beskjed om at det er noe feil i internett eksplorer... så bildene får vente litt til jeg får rettet på det. Har noen fine påskebilder til dere.

Fortsatt god påske, kos dere og nyt sola :)

Ingen kommentarer: